Läsförståelse


BORGARBRACKOREn annan underhållande grej är att somliga blev jätteupprörda över att så många som röstat är emot "homo-äktenskap"... Då undrar jag: Varför läser folk inte frågan innan de röstar? (Nästa fråga får helt enkelt bli: "Läser du frågorna i enkäter innan du svarar - ja eller nej?" Hahaha!) Faktum är att jag aldrig nånsin skulle kunna tänka mej att fråga om homosexuella ska få gifta sig. Frågan har liksom bara ett svar - det börjar på J och slutar på A. Jag tycker inte ens att det är en politisk fråga, utan en självklart allmänmänsklig dito. Oj! Nu blev jag allvarlig. Det här skulle ju vara en underhållande blogg....







TACK FÖR BESÖKET OCH VÄLKOMMEN ÅTER.



.

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Tack för den fina kommentaren! Fortsätt gärna följa min blogg. :) Kram.

2008-03-29 @ 17:15:56
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0