Puff puff


KANINGRYTA?Japp. Så var jag där igen. Häcken full-
sketen med jobb och klubbad varje kväll. Somnat med mobilen krampaktigt i ena handen och oöppnad bok i den andra. Och - nya blogginlägg? Näppeligen.  Därför tänkte jag bara, kvickt och lätt,
puffa för några ämnen jag ämnar ta upp den närmsta framtiden. Konstigt nog är de flesta frågor jag får tips om relaterade till sex i en eller annan form, (eller åtminstone kiss & bajs). Jag är inte på det klara med om det beror på mej eller min sexuellt frustrerade bekantskaps-
krets. Nåväl, här följer ämnena lite kortfattat:
1.   Att läsa sin partners sms eller msn-logg. Bra eller dåligt, konsekvenser m.m.
2.   Att filma/fotografera själva sexual-akten eller låta sej avbildas lättklädd/
naken. Kul eller dumt , spridning på internet osv.
3.   Vilken mat eller aktivitet som ger den värsta flatulensen.
4.   Och till sist, förhoppningsvis inget politiskt...



TACK FÖR SAMLAGET OCH VÄLKOMMEN ÅTER.




.

Kommentarer
Postat av: Perp Loff

Hmmm, vet inte om jag vill läsa det där blogginlägget om att läsa sin partners sms eller msn-bloggar.

Kan i alla fall konstatera att man ICKE skall göra så. Tror på något sätt att du kommer fram till samma sak. Vill bara hålla med sådär i förväg.

2008-04-29 @ 11:42:16
URL: http://dejt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0