På jakt efter snaskiga hemligheter?


Det kom ett brev... som det brukar heta. Kamrat Måns hade en väldigt intressant och angelägen fråga.


En före detta flickvän berättade att hon ALLTID bad att få låna toaletten när hon var hemma hos folk hon inte kände, bara för att sedan när hon låst om sig titta igenom alla badrumsskåp! Frågan är om det är vanligt att göra så?
Jag tycker det är lite upprörande. Det roligaste är ändå att nån kompis visste om det hela och hade satt upp en lapp i badrumsskåpet med texten "Här har du inte att göra - VET HUT!", varpå hon skämdes som en hund.



online pharmacy magic




polls




web hosting easy







SKUMT BAD


TACK FÖR BESÖKET OCH VÄLKOMMEN ÅTER.



.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Skulle bara kolla om det var nåt jag verkligen behövde låna akut, som din Hemorrojdsalva till mina påsar under ögonen, men jag skulle hellre fråga.

Dessutom kanske du är sån som lägger en puttekulsfälla i skåpet?

2008-06-10 @ 18:41:21
URL: http://victoriassilverpenna.webblogg.se/
Postat av: L

Oh, men glidmedel funkar bättre i så fall! Annars är jag definitivt en sån som riggar fällor av hundra bisarra sexleksaker som VÄLLER ut när skåpet öppnas.......

2008-06-15 @ 21:08:42
URL: http://enkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0