Kuken, ballen - Ryavallen!


INTE VANLIGT GODISNej, jag är INTE från Borås (men jag lider tydligen av hobby-tourettes), det är iallafall en väldigt skojig och lagom nördig ramsa att skrika högt då tillfälle ges. I Borås regnar det ofta och då kan man sätta sej i bilen och vänta in bättre tider, om man är så dum så man befinner sej utomhus då nederbörden behagar nedkomma. Om man befinner sej i en bil kan man även lyssna på tråkiga prettoprogram på radion. Inte för att det gör saken bättre, men har man en radio kan man ju lika gärna använda den. Annars är det pengarna i sjön, anser undertecknad. Och att slänga pengarna i sjön är säkert olagligt. Att elda upp dem i majbrasan på Valborgs-
mässoafton är däremot garanterat olagligt och dessutom oerhört korkat. Bättre att sätta in dem på banken då. Men inte på spermabanken, för då blir det konstigt. På tal om det kan jag berätta att när jag läser ordet "permalink" under varje blogginlägg så läser jag istället "spermalink". Detta för mig åter in på ämnet hobby-tourettes, vilket gör det självklart att omedelbums gå ut på balkongen och vråla "Kuken, ballen - Ryavallen!". Vad ska grannarna säga? Hej.


21 phentermine online




TACK FÖR KÖNSORDET OCH VÄLKOMMEN ÅTER.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0